شوق ماندگار

زین شوق ماندگار مگر میتوان گذشت

زین حس بیشمار مگر میتوان گذشت

از این همه شکوفه و از این همه شکوه

از جلوه ی بهار مگر میتوان گذشت




نظرات شما عزیزان:

جلال
ساعت15:21---21 مهر 1390
با سلام و تبريک به خاطر وبلاگ زيبايتان
براي قدرداني از شما پيشنهاد ميکنم در سيستم پرداخت به ازاي بازديد ثبت نام کنيد
در اين سيستم ديگر لازم نيست بازديد کننده روي تبليغات کليک نمايد بلکه به ازاي ورود به وبلاگ شما مبلغ شما محاسبه ميگردد . ميتونيم با تبادل لينک و سر زدن به وبلاگ هم ،به صورت نامحسوصس درآمد هم کسب کنيم
ميتونيد با مراجعه به وبلاگ من در قسمت بالاي صفحه ثبت نام کنيد و اگه خواستيد درآمد کليکي هم داشته باشيد لينک ثبت نامش رو در وبلاگم دارم
منتظر حضور گرم شما هستم باز هم تشکر


حسنا
ساعت8:13---19 مهر 1390
درود دوباره

لینک شدید.

بدرود
درود بر شما و ممنون از نظرات شما امید که به تعالی و شکوفائی سرچشمه های شعر بیانجامد


حسنا
ساعت7:45---19 مهر 1390
درود مهربان.
سپاس برای حضور سبزتان در وب من.
بسیار خوشحال شدم که با وب شما آشنا شدم.
امید که این آشنایی آغاز تعالی باشد.
بدرود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:, | 11:23 | نویسنده : خاموش |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.